jaheshgroup

Tuesday, October 10, 2006

قرتی ها خوب اجرا کردن


یکشنبه شب رفتم به برنامه گروه قرتی که در یه کلاب شیک بنام کافه پاریس در پیکادلی برگزار شد. برنامه جالبی بود و شاید برای اولین بار بود که چنین برنامه ای توسط برو بچه های هنری لندن اجرا شد
چیزی که خیلی جالب بود استقبال باور نکردنی از این برنامه بود، صف ورود به سالن آنقدر بلند و طولانی بود که توجه خیلی از خارجی ها رو هم جلب کرده بود. ساعت 8 در سالن باز شد و ظرف نیم ساعت ظرفیت سالن تکمیل شد و این در حالی بود که خیلی ها بیرون همچنان دربیرون سالن صف ایستاده بودن
جو پارتی هم خیلی خوب بود و تریپای باحالی هم آمده بودن
تعداد دخترا و پسرا می شه گفت تقریبا برابر یود و تا اون وقتی هم که من بودم هیچ افقاق بد یا دعوایی رخ نداد
بابک نوازنده کیبورد واقعا هنر نمایی کرد و یکی از بهترین های دیشب بود
در این برنامه خواننده های جوان و دی جی های مقیم انگستان بترتیب برنامه خودشون اجرا کردن هر چند که بعضی هاشون وقعا آماتور و ضعیف بودن
بهزاد بلور هم مجری برنامه بود که خیلی ازشنوده های برنامه روز هفتم هم آنجا بودن وحسابی حال کردن
با این حال کار قشنگی بود و اگه این برنامه ها ادامه پیدا کنه و به بیراهه کشیده نشه خیلی خوب خواهد بود
البته من تا آخرش نموندم ، ولی شنیدم که گروه زیرزمینی زیدبازی حسابی غوغا کردن
راستی موزیک مازیار خودمون و داداشش مهیار هم قبل از برنامه توسط دی جی وویس پخش شد که واقعا ترکوند و
ملت حسابی حال کردن و به رقص دراومدن
درضمن تلویزیون های تپش و ایران هم گزارشهای کاملی از این برنامه تهیه کردن که بزودی در برنامه هاشون خواهید دید
من هم یه سری عکس و فیلم از این برنامه گرفتم که به زودی در سایت میذاریم
فعلا این چند تا عکسو ببینید

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home