jaheshgroup

Friday, September 29, 2006

کنسرت اکبر گلپا در لندن


بزرگداشت و تور جهانی گرمترین صدای ایران استاد اکبر گلپایگانی
خداییش یکی از گرمترین صدای خواننده های اصیل ایران صدای اکبر گلپاست
یادمه وقتی بچه بودم و صدای گلپا از رادیو پخش می شد، بابام اینا حسابی حال می کردن ومن با اینکه نمی فهمیدم چی می خونه اما یه جورایی خوشم میامد
بعدها که یزرگتر شدم تازه فهمیدم که چی می خونه ، ولی باز آنقدر قاطیش نشدم تا اینکه یه کم که بزرگتر ودست به خلاف شدم یک روزبارفیق رفقا زدیم رفتیم شمال
یادش بخیر اون روز کنار ساحل غایمکی پلاستیکهای عرقی رو که از یه آقای ارمنی خریده بودیم رو پاره کردیم و با نوشابه قاطی کردیم
،جای شما خالی، بدور از چشم برادران کمیته رفتیم بالا ،پشت سرش هم یه نوار گلپا گذاشتیم وصدای ضبط ماشین رو هم بلند کریم و رفتیم به سبک جواد تو حال
اونجا بود که تازه با این صدای مخملی حال کردم و بدجوردیونه ی صداش شدم و تا الان که براتون دارم می نویسم همچنان میحالم ،
با اینکه از زمانی که من فهمیدم موسیقی و نوار چیه هزاران صدای جور واجورو دلخراش وتودماغی و مودماغی وکامپیوتری رو شنیدم و هر روز دها نوار جدید به بازار اومده که از تلویزیونهای ماهواره ای هم، ویدئوهاشون با حرکات ناموزون پخش می شه، اما همچنان نوارهای قدیمی و سی دی های برنامه گلها را دم دست گذاشته ام و باهاشون حال می کنم مخصوصا آلبوم های گلپا رو
به نظر من ترانه های پر محتوا ،با صدا و موسیقی استادان این رشته، هیچ وقت قدیمی نمیشن و همیشه قابل شنیدنن
به هر جهت اکبر گلپا تصمیم گرفته بعد از سالها سکوت با یک تور اختصاصی در چندین کشور از جمله انگلستان کنسرت هایی برگزار کنه که در لندن هم روز چهارم نوامبر برنامه خواهد داشت
اگه با صداش حال می کنید حتما این کنسرت رو بیاییدو اگر هم حال نمی کنید حداقل به پدرومادرهاتون بگید ، مطمئنا اونا خوششون میاد
دمتون گرم
برای دیدن وب سایت رسمی استاد گلپا اینجا را کلیک کنید
.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home