jaheshgroup

Saturday, October 07, 2006

شب خیلی باحاله

من نمیدونم این ساعتهای لندن قاطی کردن یا من قاطی کردم، دیشب حدود ساعت 4 بود ، طبق هر شب مثل یه پسر خوب مشغول نوشتن وکار کردن روی پرژه هام بودم که این خواب نامرد برای چندمین بار اومد سراغم ،ولی این دفعه از یه فرصت ناپلئونی استفاده کرد و با یه ضربه محکم زد تو سرم و گفت: دیگه بگیر بخواب پسره پرو،ساعت 4 نصف شبه خجالت بکش
تا آمدم تکون بخورم دیدم که تو تخت خوابم افتادم
من هر شب با این خواب مشکل دارم، مخصوصا از ساعت 2وسی وسه دقیقه نصف شب
داستان جنگ و دعوای ما بر می گرده به سالهای دور، مثلا حدود بیست و شش سال پیش
از اون اول هم خواب شب رو دوست نداشتم و این یه مشکل بزرگ بود برای پدرو مادرم وحسابی برنامه هاشونو ریخته بودم بهم
به نظر من شب یهترین زمان برای فکر کردن وخلق کردن هر چیزیه
شب خیلی زیباست و حسابی می تونی ازش لذت ببری
در شب انسان واقع بین تر می شه و بهترین زمان برای بررسی واقعیتهای زندگیه،واقعیتهایی که در روز بین زیبایی های کاذب وشلوغی های زندگی ماشینی گم می شه
البته این نظره منه
اما مشکل من با ساعت اینه که تا چشامو روی هم میذارم و می خوام خواب ببینم ،این ساعت لعنتی زنگ میزنه ونمی ذاره حد اقل دو سه دقیقه از خوابی که داری رو ببینی
باور کنید همه خواب هام نیمه تموم مونده و هیج وقت هم تکرار نمیشه
یه بار خواب دیدم که رفتم به فضا واز اون بالا دارم به زمین نگاه می کنم و افتخار می کردم که اولین ایرونی هستم که به فضا رفتم ولی این انوشه انصاری، زد کاسه کوزمونوشکست وتو بیداری رفت به فضا
البته هیچی از ارزش های کار من کم نشد چون او بیست میلیون دلار خرج کرد و رفت ،ولی من با یه پرس چلوکباب و یه پر خوری حسابی در شب قبلش رفتم به فضا
خوب از فضا بیایم بیرون وبریم سر وبلاگ نامه
امروز هوای لندن حسابی بارونی بود وبارون اینقدر شدید بود که انگار شیر آب رو باز کردن
منم بعد از اون ضربه دیشب با صدای زنگ ساعت ساعت 8 صبح از خواب پریدم و بعد انجام مراسم صبحگاهی رفتم سر کار
امامهمتر از سر کار رفتن من که خیلی هم بی ربط بود، امروز در این هوای بارونی لندن مقام های رسمی پنج عضو دايم شورای امنيت بعلاوه آلمان با هم ديدار کردند تا در مورد تحريم ايران تصميم گيری کنند، اما پس از اینکه اعلام شد هواپيمای کاندوليزا رايس وزيرخارجه آمريکا دچار نقص فنی شده و او دير به جلسه می رسه ،این نشست بدون نتیجه ماند وقرار شد در جلسه لندن در اين باره تصميم گيری نشود
ورزش
امروز تیم ملی فوتبال ایران که در تورنمنت سه جانبه اردن شرکت کرده مقابل تیم میزبان متوقف شد و این دیدار با تساوی بدون گل تموم شد،ایران در بازی اول خود موفق شده بود تیم عراق رو با 2 گل شکست بده
تیم ایران امروز به تایوان میره تا دردیدار برگشت از سری مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا مقابل این تیم قرار بگیره
اما مهمترین خبر ورزشی امروز برای ایرانیها رقابت قویترین مرد جهان یعنی حسین رضا زاده در مسابقات جهانیه
رضازاده با لوگوی اختصاصی خود یعنی یا ابوالفضل تنها وزنه‌بردار ايرانی حاضر در هفتاد و پنجمين دوره‌ مسابقات جهانی ساعت فامروزساعت 7 به وقت لندن برای كسب چهارمين عنوان قهرماني خود به مصاف دوازده وزنه‌بردار ديگر میره.
حاج حسين ، قهرمان دو دوره‌ بازی‌های المپيك و دارنده‌ سه عنوان
قهرماني جهان از سال ‌٢٠٠٠ تاالان در هيچ مسابقه‌ای بدون عنوان قهرماني به ایران برنگشته. اما،امسال با وضعیتی که دردراردوی تیم ملی ایران پیش آمد وروحیه هرکول جهان رو ضعیف کرد بايد ديد آیا اومي‌تونه در جدال با حريفان جهاني خود در شهر سانتادومينگو كشور دومينيكن ركورد شكست‌ناپذيری خود شو شش ساله كنه یا نه
براش دعا کنید تا پوز همه رو هم امسال بزنه
عکس
این عکسو که می بینید کار آق مازیار خودمونه که امروز سر کلاس بجای اینکه به حرف های معلمش گوش بده، این عکسو با فتوشاپ درست کرده،حالا اون لحظه چی تو سرش بوده که یاد گرسنگان افتاده ،خدا می دونه
شاید هم روزه بوده و از روی گرسنگی ،یاد اونا افتاده، نمی دونم ولی
می دونم که این پسر یه چیزیش میشه ، حالا شما باور نکنید
هنر
این هم یه برنامه جالب برای اونایی که زیرزمینی حال می کنن
اینو بهزاد بلور رئیس زیرزمینی ها امروز برام فرستاده که خودش هم طبق معمول با این زیرخاکی هادست داره
باید برنامه جالبی
حتی اگه جالب هم نباشه، تیپی که بهزاد در اون شب میزنه دیدنیه
حتمااونشب یه کلاه جدید می خواد بذاره،البته سر خودش
اگه حالشو دارید رفتنش ارزش داره
آدرس و زمان برنامه هم روی عکس هست خودتون بخونید

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home