jaheshgroup

Thursday, September 21, 2006

انفجار توالت هایی که برای استفاده صلح آمیز ساخته شده بودند


بر اثر انفجار توالت شهرداري آستارا، 9 نفر مجروح و روانه بيمارستان شدند
در حالی که دولت ایران در تلاش است تا به دنیا بفهماند که نیروکاه هسته ای بوشهر برای استفاده صلح آمیز است و بارها اعلام کرده است که در صورت راه اندازی این نیروگاه توانایی کنترل آنرا دارد یک خبر جالب نگرانی کشورهای جهان ، مخصوصا هواداران محیط زیست را دوباره تشدید کرد
ااصل خبر را بطور کامل از قول خبرگزاری فارس بخوانید: « صبح امروز بر اثر تراكم گاز فاضلاب و نبود دريچه تخليه هوا وازدحام مسافران، سرويس بهداشتي 10 چشمه شهرداري آستارا با 10 توالت منفجر شده و در پي تخريب آن، 9 نفر زخمي شدند. مدير بازارچه ساحلي آستارا در خصوص اين حادثه گفت: اين حادثه تلفات جاني در پي نداشت و تنها 8 نفر خانم مسافر و يك نفر خانم كارگر شهرداري، زخمي شدند كه با هزينه شهرداري براي درمان به بيمارستان اين شهر اعزام شدند. كرامت گل گشتي افزود: در اين حادثه ديوار ضلع غربي اين سرويس بهداشتي و قسمتي از سقف با تمام توالت‌هاي آن تخريب شد و شدت انفجار به حدي بود كه كارگر مذكور شهرداري به طرف رودخانه مرداب كه چندين متر با اين سرويس بهداشتي فاصله داشت پرتاب شد. فرماندار، شهردار و چند تن از معاونان و مسئولان و نيروهاي انتظامي شهر آستارا در محل اين حادثه حضور يافته و از نزديك مشغول بررسي علت حادثه هستند.»
در همین راستا کارشناسان از جمله ابراهیم نبوی موارد زیر را گوشزد کردند:
یک1: با توجه به اینکه استفاده صلح آمیز از توالت در ایران تا این حد به دشواری صورت گرفته و چنین فجایعی به بار می آید، شما فکر کنید استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای چه فجایعی به بار خواهد آورد؟ نکته جالب اینجاست که اعلام شده که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته، انگار هر روز در انفجار توالت در دنیا دهها نفر کشته می شوند.
دو2:معلوم نیست که این انفجار ترکش هم داشته یا فقط موج انفجار باعث مجروح شدن افراد شده است؟
سه3:تعداد توالت های منفجره 9 چشمه توالت( واحد توالت را یاد بگیرید، چون احتمالا از این به بعد انفجار توالتی هم خواهیم داشت.) بوده و تعداد مجروحان هشت نفر گزارش شده و با توجه به اینکه ازدحام استفاده کنندگان از توالت زیاد بوده، بنا براین احتمالا یک نفر در این وسط غیب شده، فرد غایب فعلا مفقود الاثر تلقی شده است.
چهار4:یک احتمال این است که یکی از حاضرین در توالت اقدام به عملیات استشهادی از طریق صدای مشکوک کرده باشد، البته ممکن است که فردی که اقدام به عملیات استشهادی کرده، می خواسته مانور انجام دهد، اما از دستش( یا جای دیگرش) در رفته و منفجر شده. از کلیه کسانی که تمایل به عملیات استشهادی دارند پیشنهاد می شود از این راه که کم خطرتر است استفاده کنند.5
) پنج5:آگاهان معتقدند که این انفجار از پاقدم محمود قدم خیر است و در حال حاضر حتی در مستراح هم که در طول تاریخ( و حتی عرض آن) محل راحتی بوده، آدم نمی تواند راحت باشد.
هشدار پلیس 110: از کلیه هموطنان درخواست می شود به محض خروج از نوالت آنجا را سریعا ترک کرده و موارد مشکوک( اعم از صدا و بو) را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home